vineri, 14 ianuarie 2011

Introducere


simona amanar tabara produse bio Intro
In viata mea, performanta si sanatatea sunt nedespartite.
Draga cititorule, sunt onorata sa-ti pot adresa aceste cuvinte in cadrul catalogului Life Care. Nu este o intamplare, caci atat eu, cat si aceasta echipa extraordinara, credem in legatura organica dintre performanta si sanatate. Asa cum stii deja, am castigat nenumarate titluri mondiale si europene, am fost medaliata de trei ori cu aur la doua editii ale jocurilor Olimpice, Atlanta 1996 si Sydney 2000 si am dobandit inca alte patru medalii de argint si bronz la aceleasi editii ale Jocurilor Olimpice. Astfel, am fost inclusa in International Gymnastics Hall of Fame si am primit distinctia World Sports Awards. Credinta mea este ca energia pura a naturii este cel mai bun prieten al celui care cauta performanta. Eu am ales performanta de varf. Am ales sa am o familie fericita si sanatoasa. Am ales sa-mi pastrez doar prietenii de calitate. De aceea am ales si Life Care. Si pentru ca tin la tine, te invit sa faci tot asa, sa alegi succesul si o viata sanatoasa.


Bine v-am regasit!

Au trecut sase luni de zile in care am inteles inca odata ce important e sa traiesti sanatos. Am inteles ca baza unei vieti sanatoase consta intr-un stil de viata nou in care invatam din nou sa primim produsele direct din natura. Calitatea vietii ne-o da informatia pe care o primim zi de zi si care ne ajutam sa ne dezvoltam si sa primim schimbarea in bine asa cum se cuvine. Am mai crescut cu un an, a mai trecut un Revelion si ne-am intors la munca dornici sa primim schimbarile in jurul nostru cu bratele deschise. Anul acesta vom fii mai sanatosi, mai intelepti, mai informati si mai sustinuti. Vedetele nationale au decis sa se alature primei miscari bio din Romania. Catalin Botezatu este vedeta care care a inteles demult importanta unei vieti  bio. Calatorind in toata lumea si culegand informatii a descoperit, bineinteles, ce inseamna produsele bio si cat de importante sunt pentru sanatatea si frumusetea fiecaruia. A fost foarte fericit cand a auzit de prima companie din Romania, care promoveaza sanatatea prin produsele pe care le comercializeaza.
catalin botezatu Intro

salon 199x300 Intro
LCB: Bine ne-am regasit in lumea bio romaneasca ! Excelezi intr-un domeniu in care frumusetea este priordiala. De asemenea cunosti produsele bio, in general. Cum crezi ca actioneaza produsele cosmetice bio asupra frumusetii pielii ?
CB: Intr-adevar in domeniul modei, al modelingului, un aspect fizic placut este absolut necesar pentru o cariera de succes ca si model si cred ca in general un aspect fizic placut este intotdeauna un atuu. Stii cum se spune; “Nu exista femei urate ci doar femei care nu au suficienta grija de ele!”. drept urmare ingrijirea cu produse de inalta calitate este un aspect esential pentru a obtine acel look perfect pe care si-l doreste orice femeie.
LC: Piata bio-organica romaneasca este inca in fasa. Cum crezi ca vor reactiona romanii in fata unor produse bio de inalta calitate ?
CB: Chiar daca piata bio-organica romaneasca este acum inca la inceput, eu cred ca va cunaoste o dezvoltare rapida pentru ca romanii calatoresc mult iar in strainatate exista in ultimii ani un adevarat curent bio, oamenii de pretutindeni fiind adeptii unui stil de viata sanatos.
LCB: Cum te simti o data alaturat miscarii bio? Vei continua sa promovezi viata frumoasa si sanatoasa cu produse bio?
CB: Bineinteles ca o voi face si ma bucur ca exista acum si in Romania o astfel de companie, care promoveaza conceptul de frumusete tinand cont, in primul rand de sanatate.
LCB: Iti multumim Catalin Botezatu !
Mini interviul cu Catalin Botezatu ne-a facut sa intelegem inca o data ce misiune importanta avem de indeplinit: aceea de a ajuta oamenii sa traiasca sanatos intr-o lume nociva. Asa ca ne-am pus pe treaba si am imbogatit Catalogul Life Care cu cateva din produsele bio care mai lipseau din dulapoirul nostru bio. De acum incolo vom putea fii mai frumoase, pentru ca avem prima gama de make up bio din Romania. Si va mai spun ceva: Salonul Catalin Botezatu Concept in care un make up artist profesionist, Hanna Panina, va machia cu primele produse de make up bio existente pe piata romaneasca, produsele din gama Logona Make up. Fiecare gama, deja consacrata: Logona, Solingen,  Asam, Dynamyc Health, Krauter, Indra va aduce cel putin un produs in acest catalog. Foarte noi sunt insa gamele de produse Fitne, gama cu suplimente nutritive bio si gama Bio Haus cu produse bio pentru curatenia casei. in plus veti gasi noi articole ca: jucarii bio pentru copii, produse din piele, bijuterii.  Intreaga lume e intr-o continua schimbare, o schimbare in bine, in care sanatatea si calitatea vietii joaca rolul principal.  Asa ca anul acesta se poarta bio! Tu ai inceput sa vorbesti bio ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu